Триває робота над розробкою регіонального бренду Хмельницької області.

У Кам’янець-Подільський з’їхалися члени робочої групи, для яких проводиться заключний четвертий семінар з питань розробки бренду, розвитку та просування територій. Навчання проводять експерти німецького товариства з міжнародного співробітництва GIZ.

Проект втілюється в життя за підтримки Міністерства економіки України. Хмельниччина обрана пілотним регіоном, де розпочато розробку власного бренду.

До складу робочої групи увійшло 20 чоловік, серед яких представники обласної влади, місцевого самоврядування та науковці. Кам’янець-Подільський представляють четверо чоловік: Володимир Хмелюк, Олександр Крижанівський, Ірина Кульчицька та Михайло Левицький.

Після звершення семінару, ініціативна група на основі здобутих знань має розробити бренд Хмельниччини, який буде широко обговорений громадськістю області. Після публічного схвалення, бренд буде затверджений рішенням сесії Хмельницької обласної ради.